Написать в Viber Позвонить

ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС ВІЙНИ  pnukr

Причины поломки ГУРа ЮМЗ. Ремонт ГУР ЮМЗ своими руками.

Якщо ця стаття не допомгла, та ви не можете, чи не маете можливості для ремонту ГУР ЮМЗ, то довіртесь нашим фахівцям. З питань ремонту рульвої колонки ЮМЗ (ГУР ЮМЗ) телефонуйте за номером (096) 859-54-47

Купив я якось трактора ЮМЗ з не працююцим ГУРом (гідропідсилювач керма ЮМЗ), в русі ще можна було повертати, а на місці ніяк. Поїздив трохи і вирішив відремонтувати, але зіткнувся з проблемою що ніхто толком нічого про ремонт ГУР ЮМЗ (рульової колонки) сказати не може, хтось, колись, підставляв якусь шайбочку під золотник. А навіщо і як це впливає? Ніхто сказати і не зміг. Пошуки в інтернеті теж ні до чого не привели. П'ять днів я витратив на ремонт, п'ять разів знімав і ставив назад ГУР, зробив пристосування для виміру тиску на виходах з корпусу розподільника в циліндр, тиск є, а гідропідсилювач не працює ... І ось я вирішив написати невелику допомогу по ремонту Гура, засноване на власному досвіді, може воно комусь допоможе витратити мінімум часу, нервів і грошей. 
Якщо купили ЮМЗ з неробочим Гуром або він перестав працювати, в першу чергу треба перевірити насос НШ-10, якщо насос робочий треба зняти ГУР, розібрати розподільник з клапаном, циліндр з поршнем, все перемити і замінити всі ГТВ, комплект всіх ущільнень на ГУР продаються. 
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Якщо хоча-б на одному з чотирьох болтів якими кріпляться циліндр поганий різьблення, вирве нижню кришка циліндр (перевірено особисто), там стоїть болти М-12, можна перерізати різьбу на М-14 (прекрасно переріже навіть без свердління), у верхньому і нижні кришки циліндр, рассверливают отвір свердла діаметр 15 мм. і ставить болт М-14. 
Перевірити і відрегулювати зазори в механічної частини Гура, зібрати все, встановити ГУР і спробувати. Якщо не запрацювало, міряємо тиск на вході в корпус розподільника, в будь-якому зручному місці від насоса до корпусу розподільника (тиск повинен бути 8 МПа), регулюється запобіжним клапаном встановленим на корпусі розподільника. Тиск є а не працює, причина тільки в корпусі розподільника і золотнику. Золотник повинен туго ходити в корпусі, місцями навіть підклинювати, якщо золотник дуже легко ходить в корпусі розподільника - цю пару треба міняти. Я знайшов у знайомого корпус розподільника і золотник з МТЗ (золотник і корпус розподільника МТЗ і ЮМЗ ідентичні), він його викинув через те, що ГУР в право повернув, а вліво перестав. Я поставив це корпус з золотником і переконався, що таки да, вправо повертає, а вліво немає. Зняв корпус розподільника і золотник і почав дивитися в чому ж причина. Сам золотник міліметрів на чотири довше корпусу розподільника, і затиснутий з обох сторін наполегливими підшипниками на черв'ячному валу, і ось цей хід, в одну і іншу сторону, до того як підшипник вичавивши пружини упреться в корпус розподільника і є робочий хід золотника, два міліметри в одну сторону і два в іншу. При найближчому розгляді корпусу розподільника я побачив на отворі в яке входить золотник з обох сторін зняті фаски під сорок п'ять градусів, міліметрів два в глиб, придивившись до золотника я побачив міліметрів по два з кожного боку блиск заводський шліфування, інша частина золотника матова. Тепер я зрозумів сенс поставляються під золотник шайб, за допомогою шайб золотник заходить глибше в корпус розподільника і за рахунок тих двох міліметрів на золотнику які не були в роботі, ущільнюється і запобігає витоку масла між корпусом і золотником. Я, взяв золотник, у верхній частині розточили всередині діаметр 29 на 3 мм в довжин-ну і зробив два ступінчаста шайба товщина 2 мм по діаметру золотник, запресували шайба в золотнику, зібрав, і ГУР заробив як новий. 
Перед затягуванням гайки черв'яка, закріплюють розподільник на корпусі гідропідсилювача двома болтами, попередньо підклавши під головку болтів шайби на товщину фланця кришки. 
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: У книзі по ЮМЗ написано що червячну гайку треба затягнути моментом 20 Н-м, відвернувши її на 1/12 - 1/8 не крути далі, бо буде дуже туге кермо. Я затягував поки упорні підшипники НЕ затисне, а потім відпускав щоб легко рука провертала черв'ячний вал але і щоб не був зазор між завзятими підшипниками і золотником. 

 

Якщо ця стаття не допомгла, та ви не можете, чи не маете можливості для ремонту ГУР ЮМЗ, то довіртесь нашим фахівцям. З питань ремонту рульвої колонки ЮМЗ (ГУР ЮМЗ) телефонуйте за номером (096) 859-54-47

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить