Причины поломки ГУРа ЮМЗ. Ремонт ГУР ЮМЗ своими руками.

Якщо ця стаття не допомгла, та ви не можете, чи не маете можливості для ремонту ГУР ЮМЗ, то довіртесь нашим фахівцям. З питань ремонту рульвої колонки ЮМЗ (ГУР ЮМЗ) телефонуйте за номером (096) 859-54-47

Купив я якось трактора ЮМЗ з не працююцим ГУРом (гідропідсилювач керма ЮМЗ), в русі ще можна було повертати, а на місці ніяк. Поїздив трохи і вирішив відремонтувати, але зіткнувся з проблемою що ніхто толком нічого про ремонт ГУР ЮМЗ (рульової колонки) сказати не може, хтось, колись, підставляв якусь шайбочку під золотник. А навіщо і як це впливає? Ніхто сказати і не зміг. Пошуки в інтернеті теж ні до чого не привели. П'ять днів я витратив на ремонт, п'ять разів знімав і ставив назад ГУР, зробив пристосування для виміру тиску на виходах з корпусу розподільника в циліндр, тиск є, а гідропідсилювач не працює ... І ось я вирішив написати невелику допомогу по ремонту Гура, засноване на власному досвіді, може воно комусь допоможе витратити мінімум часу, нервів і грошей. 
Якщо купили ЮМЗ з неробочим Гуром або він перестав працювати, в першу чергу треба перевірити насос НШ-10, якщо насос робочий треба зняти ГУР, розібрати розподільник з клапаном, циліндр з поршнем, все перемити і замінити всі ГТВ, комплект всіх ущільнень на ГУР продаються. 
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Якщо хоча-б на одному з чотирьох болтів якими кріпляться циліндр поганий різьблення, вирве нижню кришка циліндр (перевірено особисто), там стоїть болти М-12, можна перерізати різьбу на М-14 (прекрасно переріже навіть без свердління), у верхньому і нижні кришки циліндр, рассверливают отвір свердла діаметр 15 мм. і ставить болт М-14. 
Перевірити і відрегулювати зазори в механічної частини Гура, зібрати все, встановити ГУР і спробувати. Якщо не запрацювало, міряємо тиск на вході в корпус розподільника, в будь-якому зручному місці від насоса до корпусу розподільника (тиск повинен бути 8 МПа), регулюється запобіжним клапаном встановленим на корпусі розподільника. Тиск є а не працює, причина тільки в корпусі розподільника і золотнику. Золотник повинен туго ходити в корпусі, місцями навіть підклинювати, якщо золотник дуже легко ходить в корпусі розподільника - цю пару треба міняти. Я знайшов у знайомого корпус розподільника і золотник з МТЗ (золотник і корпус розподільника МТЗ і ЮМЗ ідентичні), він його викинув через те, що ГУР в право повернув, а вліво перестав. Я поставив це корпус з золотником і переконався, що таки да, вправо повертає, а вліво немає. Зняв корпус розподільника і золотник і почав дивитися в чому ж причина. Сам золотник міліметрів на чотири довше корпусу розподільника, і затиснутий з обох сторін наполегливими підшипниками на черв'ячному валу, і ось цей хід, в одну і іншу сторону, до того як підшипник вичавивши пружини упреться в корпус розподільника і є робочий хід золотника, два міліметри в одну сторону і два в іншу. При найближчому розгляді корпусу розподільника я побачив на отворі в яке входить золотник з обох сторін зняті фаски під сорок п'ять градусів, міліметрів два в глиб, придивившись до золотника я побачив міліметрів по два з кожного боку блиск заводський шліфування, інша частина золотника матова. Тепер я зрозумів сенс поставляються під золотник шайб, за допомогою шайб золотник заходить глибше в корпус розподільника і за рахунок тих двох міліметрів на золотнику які не були в роботі, ущільнюється і запобігає витоку масла між корпусом і золотником. Я, взяв золотник, у верхній частині розточили всередині діаметр 29 на 3 мм в довжин-ну і зробив два ступінчаста шайба товщина 2 мм по діаметру золотник, запресували шайба в золотнику, зібрав, і ГУР заробив як новий. 
Перед затягуванням гайки черв'яка, закріплюють розподільник на корпусі гідропідсилювача двома болтами, попередньо підклавши під головку болтів шайби на товщину фланця кришки. 
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: У книзі по ЮМЗ написано що червячну гайку треба затягнути моментом 20 Н-м, відвернувши її на 1/12 - 1/8 не крути далі, бо буде дуже туге кермо. Я затягував поки упорні підшипники НЕ затисне, а потім відпускав щоб легко рука провертала черв'ячний вал але і щоб не був зазор між завзятими підшипниками і золотником. 

 

Якщо ця стаття не допомгла, та ви не можете, чи не маете можливості для ремонту ГУР ЮМЗ, то довіртесь нашим фахівцям. З питань ремонту рульвої колонки ЮМЗ (ГУР ЮМЗ) телефонуйте за номером (096) 859-54-47