Ремонт шестеренчатого насоса Timberjack

Ремонт шестеренчатого насоса Timberjack, Ремонт масляного насоса Timberjack, Ремонт насоса НШ Timberjack, Реставрация насос Timberjack, Ремонт гидравлики Timberjack (097)056-05-93

Шестерні насоси потрібні для того, щоб перекачувати масла та інших рідин. Ці насоси мають різновиди в корпусах: металевий, чавун, сталь, бронза, сплави алюмінію. На валу можуть бути 2 або кілька циліндричних шестерень. Шестерня, яка пов'язана з валом електродвигуна, називається провідною, а інші це ведені. Після того як підключити насос до електромережі, він відразу почне активізувати провідну шестерню. Вона приводить в рух ведені елементи, завдяки зубам щільно притискається до них. В результаті таких обертань відбувається всмоктування олії і її подальше витіснення в напрямку напірної магістралі. Після масло не скидається назад, завдяки спрямованим зусиллям і клапану, розташованому на трубопроводі, що подає.

Уникайте перегріву масла. Гідравлічне масло, розігріте вище максимально допустимої температури, втрачає значну частину експлуатаційних характеристик, що призводить не тільки до погіршення продуктивності роботи, але і до виходу з ладу комплектуючих для гідросистем гідравлічних пристроїв, ущільнень, гідрошлангів.

Подача масла в систему залежить від кількості зубів на робочих валах. Чим їх більше-тим сильніше знижується продуктивність насоса. Тому, потрібно правильно підбирати насос під свої конкретні умови виробництва. Одні процеси вимагають швидкості, а інші - сталості. Шестерні насос можливо відремонтувати тільки якщо зламалися конструктивні елементи.
Такі насоси потрібно встановлювати так, щоб доступ до них був постійний. Приєднується насос до приводу завдяки муфті. Обов'язково потрібно робити центрування, якщо цього не робити те обладнання дуже швидко вийде з ладу.
Не можна змінювати напрямок обертання валу. На кожному насосі вказано напрямок стрілкою. Потрібно стежити щоб в системі не було перевантажень, потрібно для цього встановити запобіжні клапани.
Є певні умови установки трубопроводів, у них не повинно бути перегинів і тріщин. ГТВ на вході і виході повинні бути якісними. це потрібно для того, щоб повітря не потрапляло в систему насоса.