Cборка и ремонт насоса дозатора ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145.

Продажа новых насосов дозаторов ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145. Ремонт насосов-дозаторов ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145. 

Cборка и ремонт насоса дозатора ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145. (097)056-05-93

Гідрорулі (насоси-дозатори) ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 Збірка і технічні перевірки.
Всі деталі та компоненти гідростатичного рульового управління (Гидрорули) ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 встановлених на львівських автонавантажувачах ЛЗА ретельно зачищаються і промиваються ретельно, потім торцеві поверхні корпусу і кришки очищаються від лакових залишків і пошкоджень за допомогою шліфування. До монтажу деталі змащується тонким шаром веретенного масла. Всі ущільнення замінюються новими.

Гідрорулі (насоси-дозатори) ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 (СХЕМА)

1 - болт; 2 - кришка (в зборі); 3 - плита; 4 - статор; 5 - плита опорна; 6 - пробка; 7 - сідло запобіжного клапана; 8 - О-кільце; 9 - пружина; 10 - санчата клапанні; 11 - ролик голчастий; 12 - кулька; 13 - корпус; 14 - штифт приводний; 15 - шайба регулююча; 16 - шайба підшипникова; 17 - шайба наполеглива; 18 - ущільнення; 19 - кільце; 20 - кулька; 21 - голка підшипникова; 22 - кільце; 23 - кулька; 24 - шайба регулююча; 25 - кільце очисне; 26 - підшипник; 27 - ущільнення радіальне; 28 - підшипник осьової; 29 - вал командний; 30 - вал торсіонний; 31 - плунжер; 32 -
муфта; 33 - шайба регулююча; 34 - втулка дистанційна; 35 - голка підшипникова; 36 - ротор; 37 - кожух; 38 - вал шарнірний; 39 - шайба наполеглива; 40 - диск розподільний в зборі; 41 - шайба наполеглива; 42 - "О" кільце; 43 - пробка; 44 - втулка; 45 - кулька спеціальний; 46 - санчата; 47 - 'О "кільце; 48 - сідло зворотного клапана; 49 - кулька; 50 - пружина конусна; 51 - кільце стопорне.

Купить новый насос-дозатор ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145. (097) 056-05-93

Попередній монтаж для визначення наборів регулюючих шайб для насосыв-дозаторыв (гідрорулів) ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 проводять так:

- Монтується підшипники 26 в корпусі 13 на глибину 4 мм від верхньої кромки корпусу.

- Ставиться командний вал 29 в командний плунжер 31 і через похилу проріз запресовується штифт 14. Останній запресовується до тієї сторони отвору командного вала, яка збігається з одним з трьох шліців.

- Встановлюється муфта 32 в шліцах командного плунжера так, що одна з широких між шліцьових заглиблень була соосной з приводним штифтом 14. Вставте муфту на шліцах командного вала насоса-дозатора ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 і перевірте поворот муфти з командним плунжером щодо командного вала. Він повинен бути таким, яким є хід приводного штифта в нахиленою прорізи.

- Ставляться регулююча шайба (шайби) 33 і дистанційна втулка 34 в командному плунжері, після чого торсіонний вал 30 разом з запресованої до нього підшипникової голкою 35 вставляється в командний вал і зв'язується за допомогою підшипникової голки 21.

- Встановлюється на командному валі регулююча шайба (шайби) 15, підшипникові шайби 16 з аксіальним підшипником 28 і весь вузол вставляється в корпус 13.

- Вимірюється відстань між торцевою поверхнею корпусу насоса-дозатора ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 і торцевої поверхнею командного плунжера. Величина цієї відстані приймається як середнє арифметичне від встановлених при вимірюванні відстаней, після повороту командного плунжера по одному обороту наліво і направо.

Величина повинна бути 1 ± 0,025 мм і коригується за допомогою відповідного набору регулюючих шайб 15. Товщина регулювальних шайб: 1,00; 1,05; 1,15; 1,20; 1,30; 1,55; 1,60; 1,65; 1,70; 1,80; 1,85; 1,90 і 1,95 мм.

- Затягається корпус гідрорулів ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 ліщатами з м'якими кришками вертикально, торцевої поверхнею вгору. Ставиться шарнірний вал так, щоб підшипникова голка 35 влізла в проріз на ньому, а вал уперся в дистанційну втулку.

- Ставляться на корпусі опорна плита 5, робоча пара - статор 4 і ротор 36, розподільна плита 3 і дистанційна шайба від складального розподільного диска 40 і затягуються двома болтами. Вимірюється відстань від зовнішньої площини розподільного диска до торця цапфи шарнірного валу.

З виміряної величини віднімається товщина шайби 41. Різниця становить осьової зазор шарнірного валу, який повинен мати значення від 0,3 до 0,5 мм і регулюється за допомогою відповідного набору регулювальних шайб 33. Шайби товщиною: 1,3; 1,55; 1,60; 1,65; 1 70; 1,75; 1,8; 1,85; 1,90 і 1,95 мм.

- відгвинчуємо два болта і змонтовані деталі насоса-дозатора ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 розбираються (штифт 14 НЕ распрессовивается). Певні набори регулюють шайб 33 і 15 ставляться в командному плунжері і командному валі описаним вище.

- Затягається корпус лещатами вертикально торцевої поверхнею вгору.

- Вставляються в отвір спареного запобіжного клапана кулька 12, санчата клапанні 10 і з голчастим роликом 11 і пружина, інший кулька 12. На сідло запобіжного клапана 7 ставляться "О" кільце 8, пробка 6 і близько різьблення намотується тефлонова стрічка, після чого сідло
нагвинчується в отвір.

Корпус насоса-дозатора ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 з вмонтованим спареним запобіжним клапаном встановлюється на стенді; в центральний отвір вводиться спеціальна втулка, а до висновків послідовно подається дебіт 4 дм / хв і спостерігається за показниками манометра тиск в момент відкриття спареного
запобіжного клапана.

Клапан регулюється на вказаного тиску 12 МРа допомогою відгвинчування або загвинчування сідла 7. Повний оборот відповідає зміні тиску приблизно на 1,6 МРа.

- Ставиться в корпусі наполеглива шайба 17 і ущільнення радіальне 27. Ущільнювальні кромки повернути всередину корпусу.

- Ставиться ущільнення вала 18 і кільце очисне 25 з іншого боку голчастих підшипників. Підшипники заповнюються гарячою змазкою.

- Попередньо змонтовані командний вал 29 і командний плунжер 31 з набором регулюючих шайб 15 і осьовим підшипником 28 ставиться в корпусі кермового управління ХУ-145.

- Встановлюються регулюють шайби 24 і кільце 19 командного вала і забезпечуються кільцем 22. Осьовий зазор командного вала повинен бути максимальний 0,05 мм і регулюється відповідним набором регулюючих шайб. Товщини шайб: 0,45; 0,5; 0,55; 0,60; 0,70; 075; 0,80; 0,85 і 0,90 мм. Вимірюваний момент тертя не повинен перевищувати 40 Нсм.

- Ставляться в двох отворах діаметром 11,5 мм пробки 43 з "О" кільцями 42.

- Ставляться в двох отворах діаметром 13 мм компоненти всмоктуючих зворотних клапанів: втулка 44 з "О" кільцем 47, кулька 45 і санчата 46. Допускається шліфування верхньої кромки санчат до вирівнювання з торцевої поверхнею корпусу ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145.

- Встановлюється шарнірний вал 38 в певному положенні в командному плунжері так, щоб підшипникова голка 35 увійшла в його проріз.

- Ставиться знову на корпусі плита 5, робоча пара статор 4 і ротор 36, розподільна плита 3, розподільний диск 40 і наполеглива шайба 41. Один з семи отворів для болтів в цих деталях має діаметр 8 мм (інші шість - діаметр 10 мм). Отвір діаметром 8 мм має бути зі
боку типовий таблички (протилежно стороні з похідними різьбовими отворами корпусу).

- намазувати "О" кільця 39 змазкою і ставляться на кожусі 37, який насаджується на зібрані таким чином частини.

- Встановлюється кришка 3 і затягується болтами 1 з обертовим моментом від 23 до 26 Нм. Рекомендується при затягуванні болтів командний вал обертати, щоб деталі могли добре приганяти і не допускати небажану затяжку.

Після складання насоса-дозатора ХУ-85, ХУ-120, ХУ-145 львівського автонавантажувача при швидкому повороті командного вала наліво і направо перевіряється, чи рухаються кульки всмоктуючих зворотних клапанів. Це визначається по звуку, який чується при ударах кульок про сідло.

Перевіряється крутний момент командного вала. Момент не повинен перевищувати значення в інтервалі 150 до 200 Нсм. Якщо момент вище, то деталі, що обертаються (командний плунжер, ротор, шарнірний вал, диск розподільний) перевіряються і затягування усувається. 

 

 

НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-50, НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-100, НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-160, НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-250, НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-315, НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-400, НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-500, НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-800, НАСОС-ДОЗАТОР DANFOSS-1000

Насос-дозатор Danfoss-100, Danfoss-160, Danfoss-250, Danfoss-315, Danfoss-400, Danfoss-500, Danfoss-800, Danfoss-1000

Насос дозатор DANFOSS

Ремонт насоса дозатора

Ремонт насоса дозатора своими руками. Ремонт насосов дозаторов

Ремонт насоса-дозатора МТЗ, ЮМЗ, Т-40, Т-150

Характеристики насосоов дозаторов Д-100, Д-002 (МТЗ)

Ремонт насоса дозатора ХУ-85, Ремонт насоса дозатора ХУ-120, Ремонт насоса дозатора ХУ-145

Ремонт насоса-дозатора МТЗ. Ремонт гидроруля МТЗ

Ремонт насосов-дозаторов Sauer-Danfoss, Ремонт гидрорулей Sauer-Danfoss

Ремонт насосов-дозаторов Danfoss. Ремонт гидрорулей Danfoss

Ремонт насосов дозаторов рулевого управления (гидрорулей) на отечественную и импортную сельхоз и спецтехнику

Ремонт насоса-дозатора Calzoni, Ремонт гидроруля Calzoni, Ремонт ГУР Calzoni

Ремонт насосов-дозаторов, ремонт гидрорулей.