Ремонт КПП АМКОДОР, Ремонт КПП У-35.605, Ремонт КПП У-35.606, Ремонт КПП У-35.607, Ремонт КПП У-35.615

 

Ремонт гидромеханической коробки перемены передач КПП для фронтального погрузчика Амкодор, марок КПП У-35.605, КПП У-35.606, КПП У-35.607, КПП У-35.615 и всех её последующих модификаций производимых в Минске. Ремонт КПП АМКОДОР, Ремонт КПП У-35.605, Ремонт КПП У-35.606, Ремонт КПП У-35.607, Ремонт КПП У-35.615

Основні причини, що призводять до поломки ГІДРОМЕХАНІЧНИХ КОРОБОК ЗМІНИ ПЕРЕДАЧ (ГМКП У-35.605, -606, -607, У-35.605 Муроммаш, У-35.615 Мінськ):
 - робота без масла, недолив олії МГЕ-46 (28 літрів прямо в гідромеханічну коробку або через щуп), підсмоктування повітря насосом (біле масло)
 - перегрів гидромеханической передачі на перегоні або при грейдування більш 90град.
 - перемикання реверсних передач без повної зупинки навантажувача (силосна яма)
 - перемикання передач без вижиму лівої педалі «гальмо», тобто без «Слива»! (коли Ваш водій пересів на навантажувач з трактора МТЗ)

 

Запорукою тривалої експлуатації гідромеханічних коробок передач (ГМП) навантажувачів Амкодор є наступні складові:
1. Запчастини та комплектуючі, використовувані при ремонті гідромеханічних коробок передач (ГМП). Вони можуть бути новими, відновленими і вживаними.
2. Кваліфікація механіків - ремонтників, проявлена ​​при ремонті ГМП.
3. Випробування гидромеханической передачі після проведеного ремонту, настройка параметрів (наявність випробувального стенду - обов'язково).
4. Технічна грамотність Вашого водія фронтального навантажувача Амкодор.
5. Загальний технічний стан фронтального навантажувача Амкодор (стан РОМ навантажувача Амкодор, биття карданних валів, правильне кріплення ГМП до рами фронтального навантажувача Амкодор, наявність елементарного сервісу і ТО навантажувача Амкодор, банально - наявність масла МГЕ-46 по мітках рівня).

Запчастини Амкодор і комплектуючі повинні бути правильно встановлені в гідромеханічну коробку передач (ГМП). Все потрібно вимірювати через величезної кількості браку, та не кондиції нових запасних частин, достатку конструкторських і конструкційних змін). Якщо запчастини Амкодор закуплені нові і правильно встановлені в гідромеханічну коробку, то ресурс гідромеханічної передачі, на порядок (в 10-ть разів) вище, ніж при використанні відновлених запасних частин і «беушкі».

РЕМОНТ КПП АМКОДОР В УКРАИНЕ (097)056-05-93

Що потрібно робити, щоб після проведеної ремонту КПП АМКОДРОР не зламати її ?!

1) ПРАВИЛЬНО ЇЇ ВСТАНОВИТИ! на раму фронтального навантажувача Амкодор. Перевірити теліпання ГМП на рамі навантажувача під власною вагою (покачати довгим ломом спершись на раму). При установці ГМП на фронтальний навантажувач, використовувати спеціальні буфери, 4-е штуки (2-а - просто гумові, 2-а - гума з железом- вони встановлюються зверху кронштейна, під гайкою).

Підкладати «на око» будь-яку знайдену на території гуму - НЕ ПОТРІБНО! адже вона може бути небензомаслостойкой по ГОСТу і при попаданні ПММ «на подушку» під вагою ГМП, гума швидко роз'їдається і деформується, що в свою чергу призведе до вище згаданого базікання ( «... Будз матляцца, як вим'я у автомобілів на бягу! ... »)

Вже краще тоді закріпити ГМП як «залізо на залізо», попередньо подовживши різьблення на болтах кріплення на 25-30 мм., Виточив 6-ть шайб D1-20mm, під болт, D2-50mm / під розмір гайки, товщина їх - 23 мм ., що дозволить законтрить гайку шплинтом або електродом. Народна контровку «гайка на гайку» не дозволяє надійно закріпити гідромеханічну коробку (ГМП) на рамі фронтального навантажувача, постійно їх доводиться підтискати ......, а пропустив - втратив гідротрансформатор ГМКП!

2)Залити масло веретенних марок І-20, І-30, МГЕ-46 (28 літрів) прямо в ГМП, краще МГЕ-46, як і в гідравліку фронтального навантажувача Амкодор.

3) Залити масло в насос НШ-32, НШ-10, PZ-40 для запобігання «сухого пуску». Досить 0,5 літра МГЕ-46 з пляшки, прямо в насос і термін його служби збільшується в рази!

4) ВСТАНОВИТИ (ПЕРЕНЕСТИ) датчик тиску ГМКП навантажувача Амкодор від малого фільтра - на механізм управління ГМКП У-35.615, замість пробки, що дивиться вгору. Це дозволить Вам самостійно проводити щосекундну діагностику тиску ГМП, бачити «злив» і своєчасно зупинитися, без поломки і наслідків, при раптовому падінні тиску! Датчик тут потрібен на 20 атм. (ДД-20 або його російський аналог-11.3829 (0-20 кг. / См2) - вона довговічніша) і саморобний штуцер (L = 75-80 мм., Шестигранник на кл.17, різьблення - «тато-мама» конічні. ) Хитрі конструктори-трієчники придумали прибрати датчик з цього місця, щоб менше їздити по гарантії, щоб ГМП навантажувачів Амкодор частіше ламалися і щоб Ви їх частіше возили на ремонт в спеціалізовані сервісні центри і більше брали нікому не потрібних запчастин Амкодор на гідромеханічні передачі вироблені в м Мінську в ВАТ «Амкодор»! ….Ось воно як!

5) ЗНЯТИ Показання ПРИЛАДІВ на панелі управління.

«Високий тиск» - характеризує силу стиснення фрикційних дисків в фрикціонах гидромеханической коробки (по аналогії з полувижатим зчепленням автомобіля) і має становити не менше 13 атм. Норма 13-18 атм., В залежності від оборотів. Краще більше, чим менше 13 атм.!

«Низький тиск» - тиск подається на гідротрансформатор (тиск харчування гідротрансформатора) - воно ж - «основне тягове тиск» має становити від 0,5 мінімум - до 4,0 атм. Воно ж характеризує цілісність корпусу гідротрансформатора гідромеханічної коробки передач виробництва ВАТ «Амкодор», коли раптом у фронтального навантажувача Амкодор пропала тяга або він перестав їхати. 

Щоб його заміряти, в «нових» навантажувачах Амкодор, потрібно встановити вище описані датчик + штуцер замість пробки на «плиті ГМКП». Вона розташована «по ходу навантажувача зліва і ззаду» на кришці ГМП, в каналі датчика температури (він дивиться вліво, а пробка дивиться вгору). Тиск датчика на ГМП, в цьому місці, характеризує цілісність корпусу гідротрансформатора, стан і якість його ущільнень, наявність биття на ГМП і т.д. Дуже потрібна інформація при діагностиці ГМКП У-35.615 і всіх її модифікацій!

6) ДОСЯГТИ появи «ЕФЕКТУ ЗЛИВА» (обнулення тиску на гідромеханічній передачі, тобто обнулення показань приладу «Тиск ГМКП» в кабіні водія) шляхом регулювання довжини тяг, що йдуть від «лівої педалі гальма» до качалки (штока) зливу механізму управління ГМП навантажувача Амкодор!

Тиск манометра при «зливі» (натисненні лівої педалі «гальмо» в кабіні водія) має падати з 13-17 атм. до 0 (нуля)! Якщо цього немає, крутите тяги (збільшуйте або зменшуйте їх довжину) так, щоб слив з'явився до нуля, і щоб тиск після нього автоматично відновлювалося, відсутнє недо- або перевключення тяг, вони фіксуються кульками на штоках механізму управління, щоб тяга зливу була не натисканням (інакше зникне тяга гидромеханической коробки (ГМП) навантажувача), і щоб вона «люфт» на 3-5 мм., як кому буде зручно розмежувати хід лівої педалі «гальмо» на: початок ходу педалі- відбувається «злив» - потім пауза- вільний хід-потім, дотиснути педаль «то рмоз »« в підлогу »- ефект гальмування фронтального навантажувача цілком. При роботі водія навантажувача БЕЗ СЛИВА, БЕЗ вичавлюючи педалі СЛИВА при перемиканні реверсних передач, без фіксації повної зупинки навантажувача Амкодор при перемиканні реверсних передач (на ходу або на відкат в силосної ями) веде до поломки гидромеханической коробки (ГМП)! Настане її перегрів, це призведе до деформації дисків і як наслідок усього цього - до самохід фронтального навантажувача Амкодор, тобто примусово включеної однієї з передач! Про тривалої експлуатації гидромеханической коробки зміни передач (ГМП) тут мова взагалі не йде!

7) ПЕРЕВІРИТИ СТАН КАРДАННИХ ВАЛІВ, особливо того, що веде від РОМ Амкодор до ГМКП (від редуктора на коробку). Його вироблення і биття перевіряється або при заведенні навантажувача. Візуально оцінюєте «сірий контур» крутиться кардана, він повинен бути менше 2-х мм. Можна при вимкненому двигуні навантажувача Амкодор, впершись ломик в раму навантажувача і похитавши таким чином кардан. При наявності биття кардана потрібно оцінити: - це сам кардан, або фланець вихідного вала Роман, або в розбитому корпусі Роман бовтається підшипник вихідного вала Роман, або зносилися шліци самого вихідного вала .... Заодно перевірте цілісність кронштейнів кріплення Роман до рами навантажувача Амкодор- це теж причина биття! Наявність неустранённого биття карданного валу від Романа на гідромеханічну коробку передач (ГМКП) - вірна ознака швидкої втрати гідротрансформатора ГМП- найдорожчого елементу при ремонті ГМКП У-35.615 навантажувача Амкодор! Термін експлуатації гидромеханической коробки, після ремонту до цього новим встановленим гидротрансформатором, в таких умовах, при битті кардана, становить всього 6-9 місяців, а на «беухе» - лопається практично відразу - за 10-30 днів.

 

Ремонт коробки переключения передач КПП АМКОДОР ТО-18, ТО-28, ТО-30

Ремонт КПП К-700, Ремонт КПП К-701, Ремонт КПП К-702

Ремонт КПП МТЗ-1221, ремонт коробки переключения передач МТЗ 1221

Устройство и ремонт КПП КАМАЗ. КПП КАМАЗ ремонт своими руками

Ремонт КПП КАМАЗ в Украине

Каталог (применяемость) коробок переключения передач КПП ЯМЗ