Ремонт коробки передач CASE. Ремонт КПП CASE, Ремонт АКПП CASE

Ремонт коробки передач CASE. Ремонт КПП CASE, Ремонт АКПП CASE

Коробка передач Case є складним технічним механізмом, що складається з безлічі труться і обертових деталей. Неправильне обслуговування, підвищені навантаження, а також ряд інших факторів призводять до того, що один або кілька вузлів коробки передач зношуються або виходять з ладу і потребує ремонту КПП CaseЧомусь поширена думка, що ремонт коробки перемикання передач Кейс може зробити будь-який «володар золотих рук». Це помилкове твердження. Крім навичок в слюсарній справі, ремонт або заміна КПП Кейс вимагають певні знання і спеціалізоване обладнання, яке є тільки в профільних майстерень. Тому не потрібно робити ремонт або заміну коробки передач КПП Case самому - краще звернутися до фахівців.

Основні етапи ремонт КПП Case.

Процес капітального ремонту КПП Case (Кейс) складається з декількох етапів, які повинні бути виконані в строго визначеному порядку:

 - Демонтаж коробки КПП Case;
 - Діагностика несправностей КПП Case;
 - Розбирання вузла і складання дефектної відомості з повним переліком підлягають ремонту і заміни деталей;
 - Ремонт коробки передач КПП Case і відновлення пошкоджених вузлів;
 - Збірка КПП Case;
 - Монтаж КПП Case;
 - Виїздна діагностика КПП Case.

Як проводиться капітальний ремонт коробки передач Кейс.

Що саме буде ремонтуватися в КПП Case або підлягає заміні - встановлює дефектовка. Фронт робіт залежить від характеру поломки, як довго автомобіль експлуатувався з несправною коробкою і наскільки великий супутній збиток від роботи з несправним вузлом. Щоб дістатися до нутрощів, потрібно розібрати коробку і в першу чергу знімається кришка коробки передач Case. Так як вона не має ніяких технологічних функцій і призначається для захисту основних вузлів, ремонт кришки КПП Case потрібно дуже рідко - тільки в результаті деформації або тріщини в ній. Після цього йде ремонт важіля перемикання передач КПП Кейс. Це потрібно в тому випадку, якщо сам важіль рухається надто туго або занадто вільно, не повертається у вихідне положення після утоплення, або ж передачі включаються мимовільно. Якщо кульова опора або сферична шайба в нормально стані або ж мають невеликий знос, то досить буде ремонтних робіт. При високому знос рекомендується заміна важеля перемикання передач Кейс. Зазвичай, при подібних роботах також буде потрібно ремонтувати вилку перемикання передач Case, так як найчастіше всі подібні несправності виникають через її високого ступеня зносу. 

Ще однією розповсюдженою несправністю є вихід з ладу коробки передач CASE деталей, які встановлені на вали. Зазвичай це підшипники і при виникненні занадто великого люфту при роботі чути виття. Відразу потрібно зазначити, що для того, щоб зняти встановлений на вал первинний Case підшипник, потрібні певні знання, тому що це технічно складний процес. Так як заміна підшипника первинного вала Кейс проводиться тільки після його випрессовкі, то тут знадобитися також і спеціальне обладнання, щоб зняти його з валу. Ремонт підшипника вторинного валу CASE (Кейс) мало чим відрізняється від вищеописаного ремонту. У цьому випадку також необхідно зняти вторинний вал, а тільки потім Випрессовиваемие підшипник для ремонту. Проміжний вал КПП Case розташований зазвичай разом з раздаткою, тому демонтувати його не дуже складно. Але тут питання в іншому - якщо вал пошкоджений або сильно зношений, його потрібно відновлювати, а це не завжди доцільно. Тому набагато простіше просто зробити заміну проміжного вала КПП Case і встановити нову деталь, яка згодом не створить проблем.

Крім валів і встановлених на них підшипників, до основних несправностей коробки передач КПП CASE також відносяться поломки провідною і відомою шестерень, які встановлюються між валами. Шестерня ведуча Кейс жорстко кріпиться до валу вторинного Кейс. Шестерня ведена Case з'єднується з нею за допомогою зачеплення, тому при обламуванні одного з зубів зачеплення шестерень Case буде порушено послідовність роботи КПП CASE і почнуть виникати труднощі при перемиканні передач або їх мимоволі включення.

Замовити ремонт коробки передач (КПП) CASE ви можете зателефонувавши (097)056-05-93

Ремонт КПП коробок переключения передач John Deere (Джон Дир)

Ремонт коробок передач КПП тракторов CASE в Украине

Ремонт коробок передач КПП тракторов New Holland в Украине

Ремонт трансмиссии КПП TEREX, АКПП TEREX

Двигатель ММЗ МТЗ-80 (Д-240, Д-243, Д-245) с КПП ЗИЛ

Ремонт коробки передач КПП JCB

Ремонт коробки передач КПП К-700, К-701, К-744

Ремонт КПП экскаватора-погрузчика CASE, New Holland, Komatsu, Daewoo, Volvo, JCB, Terex, LIU Gong, John Deere

Ремонт КПП (ГМКП) Stalowa Wola, ТО-18, ТО-30, ТО-6, ТО-25, ТО-28, ДЗ-122, ДЗ-143, ДЗ-180

Ремонт коробок переключения передач КПП John Deere (Джон Дир)

Ремонт КПП (ГКПП) Амкодор

Ремонт КПП АМКОДОР, Ремонт КПП У-35.605, Ремонт КПП У-35.606, Ремонт КПП У-35.607, Ремонт КПП У-35.615

Ремонт коробки переключения передач КПП АМКОДОР ТО-18, ТО-28, ТО-30

Ремонт КПП К-700, Ремонт КПП К-701, Ремонт КПП К-702

Ремонт КПП МТЗ-1221, ремонт коробки переключения передач МТЗ 1221

Устройство и ремонт КПП КАМАЗ. КПП КАМАЗ ремонт своими руками

Ремонт КПП КАМАЗ в Украине

Каталог (применяемость) коробок переключения передач КПП ЯМЗ