Написать в Viber Позвонить

ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС ВІЙНИ  pnukr

Устройство и ремонт КПП КАМАЗ. КПП КАМАЗ ремонт своими руками

Устройство и ремонт КПП КАМАЗ. КПП КАМАЗ ремонт своими руками. Ремонт коробки переключения передач КПП КАМАЗ в Украине

(097)056-05-93

Коробка перемикання передач (КПП) КАМАЗ є необхідним для будь-якого автомобіля пристроєм. З його допомогою здійснюються зміни в моменті, що крутить мотора і подальша передача цього моменту на робочі мости. КПП КАМАЗ з дільником на автомобілях марки КАМАЗ сприяє проведенню в досить широкому діапазоні регулювань як тягових характеристик, так і швидкісних, тим самим використовувати силовий агрегат машини з найбільшою ефективністю.

Пристрій КПП, яка використовується на моделях КАМАЗа, не має значних відмінностей від аналогів, які використовуються іншими виробниками тягачів. Однак деякі конструктивні особливості у неї є.

Найпоширеніші конструкції КПП, що встановлюються на КАМАЗи, називаються модель 14 і модель 15. Вони сконструйовані за наступним принципом. У картері монтуються відразу кілька валів: проміжний, ведений і ведучий. Всі вони оснащені шестернями і синхронізаторами. Відокремленим блоком встановлюються лише шестерінки передачі, що відповідає за рух назад. Крім того, верхня частина коробки оснащується окремим блоком, в якому знаходиться механізм зміни швидкостей.

Для того щоб КПП автомобіля служила якомога довше необхідно періодично проводити технічне обслуговування цього пристрою. Полягають ці нехитрі заходи в регулюванні приводу перемикання швидкостей, величини зазору в клапані активації подільника, а також в періодичному оновленні масла.

Заміна масла в КПП КАМАЗ з дільником повинна проводитися не рідше ніж раз за період року. Це за умови, що автомобіль не повинен між двома замінами проїжджати більше дев'яноста тисяч кілометрів. У моделях, які задіяні при будівництві великих об'єктів, для перевезення вантажу в кар'єрах або працюють в інших складних умовах, міняти масло доведеться в кілька разів частіше. Таким чином, тривалість періоду роботи масла може різнитися від рекомендованої виробником. Це безпосередньо залежить від тих умов, в яких автомобіль експлуатується, а також від моделі коробки, встановленої на машині.

Провести перевірку того, наскільки відповідає рівень масляної рідини в коробці рекомендованим параметрам можна за допомогою спеціального покажчика, який розташовується на пробці горловини. Цей варіант використовується для перевірки моделей 14 і 15. КПП з індексом 161 і ZF перевірити рівень масла можна за допомогою контрольних отворів, які розташовуються на корпусі коробки.

Заміну масла необхідно проводити при прогрітому до робочої температури двигуні, так як в цей момент масло має низьку в'язкість. Видалити відпрацьоване масло можна через спеціальні отвори для зливу, що розташовуються в нижній частині коробки. У моделі 161 доведеться додатково вивернути масляний фільтр. Найбільш частою поломкою КПП КАМАЗів є знос деталей. Вирішити таку проблему можна тільки заміною старого елемента конструкції. Іноді виникають проблеми, наприклад, автоматичне вимикання передачі або ж труднощі при її включенні, причина яких криється в порушенні регулювань механізмів і вузлів коробки. У такому випадку варто просто повернути технічне значення регулювань в початкове положення і проблема буде вирішена.

Чому і як часто потрібно промивати систему охолодження автомобіля, а також які найкраще використовувати очисники дивіться тут. Яке масло слід заливати в двигун і на що необхідно звернути увагу при виборі читайте тут. Щоб зробити ремонт КПП КАМАЗ необхідно добре знати, як влаштована конструкція або під рукою повинна бути схема КПП КАМАЗ з дільником. Безпосередньо дільник передач є механічним редуктором, головне завдання якого підвищувати передавальні відносини основної коробки передач.

Конструкція подільника складається з наступних компонентів:

 - дві шестерні;
 - блокують сінхронізаторние кільця обох сторін;
 - сінхронізаторная муфта з зубчиками;
 - два типи валів;
 - корпус пристрою;
 - вилка, призначена для перемикання швидкостей, а також важіль для цих цілей і навантажувач валик.

ФОТО: Насос ГУРа КАМАЗ

Перелік ремонтних робіт подільника КПП складається з розбирання конструкції пристрою, потім йде процес дефектації та заміна зношених елементів, далі процес складання та проведенні випробувань.

Розбирання конструкції подільника проводиться за наступним алгоритмом:

Після того як дефекти деталей конструкції будуть виявлені, необхідно або їх усунути, або замінити зношені деталі на нові. Для того щоб в подальшому не вдаватися до щомісячного ремонту коробки використовувати найкраще тільки оригінальні запчастини від виробника. Благо придбати деталі для подільника КПП на марку вітчизняного автомобіля не така велика проблема. Та й якість збірки «рідних» запчастин завжди вище, ніж у китайських аналогів.

Збірка подільника проводиться в зворотній послідовності.

Останній, але важливий етап ремонту, полягає в перевірці справності всіх деталей і механізмів пристрою після складання. Також приділити увагу варто і перевірки комплексної роботи самого подільника, несправності в якому з'являються не тільки в процесі його роботи, але і після ремонту.

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить