Ремонт шестеренчатых насосов Sauer-Sundstrand, Ремонт НШ Sauer-Sundstrand, Ремонт шестерных насосов Sauer-Sundstrand, Ремонт масляных насосов Sauer-Sundstrand, Ремонт гидравлических насосов Sauer-Sundstrand, Ремонт гидравлики Sauer-Sundstrand, Ремонт насоса Sauer-Sundstrand, Реставрация шестеренчатого насоса Sauer-Sundstrand. (097)056-05-93

На втрату продуктивності, що розвивається шестерним насосом Sauer-Sundstrand при певних тисках, особливо великий вплив робить збільшення торцевих зазорів між шестернями 1 і 4 і опорними втулками 3 (Малюнок). Витоку через торцеві зазори приблизно в 3 рази більше, ніж через радіальні зазори при рівному значенні цих зазорів, так як при обертанні шестерень створюється опір потоком масла по радіальних зазорах між виступами зубів і марнування отвором в корпусі; Крім того, шлях руху масла по радіальних зазорах з порожнини нагнітання в порожнину всмоктування значно більше, ніж по торцевих зазорах. У той же час обертання шестерень сприяє витоку масла через торцеві зазори по ходу їх обертання. Таким чином, збільшення торцевих зазорів є основною причиною зменшення продуктивності і зниження тиску масла насосів Sauer-Sundstrand.

Знос деталей шенстеренчатого насоса НШ Sauer-Sundstrand
При розбиранні насоса Sauer-Sundstrand після тривалої його експлуатації зазвичай виявляється знос корпусу 5 в зоні шестерень 1 і 4 по всій поверхні валиків 2 і 8 і опорних втулок 3. Фланці насоса 9 і 10 зносу практично не піддаються. Особливо сильно зношуються дотичні торці шестерень і опорних втулок, на поверхнях яких утворюються кільцеві задираки, хвилястість і ін.


Капітальний ремонт насоса Sauer-Sundstrand, пов'язаний з реставрацією корпусу і заміною шестерень, доцільно проводити тільки в добре організованих ремонтних господарствах. Однак і в цьому випадку при ремонті насоса НШ Sauer-Sundstrand зазвичай не відновлюють зношену внутрішню поверхню корпусу, так як радіальний зазор з боку нагнітательного отвору після заміни зношених шестерень і підшипників майже дорівнює зазору у нового насоса Sauer-Sundstrand, а збільшений через насоса зазор з боку отвору всмоктування не чинитиме істотного впливу на нормальну роботу насоса Sauer-Sundstrand.

Ремонт шестерень насоса Sauer-Sundstrand залежить від характеру їх зносу. Знос торців зубів усувають шліфуванням при дотриманні паралельності площин торців і їх перпендикулярності до осі зубчастого колеса в межах 0,015 мм. Шестерні із зношеним профілем зубів замінюють новими. Зазвичай шестерні виготовляють зі сталі 45 або зі сталі 40Х з загартуванням при нагріванні струмами високої частоти. Знову виготовлені або реставровані шестерні повинні відповідати таким технічним умовам: торцеве биття шестірні - не більше 0,01 мм; непаралельність торців - не більше 0,015 мм; биття зовнішньої поверхні щодо отвори - 0,015-0,02 мм; конусність і овальність по зовнішній поверхні - не більше 0,02 мм. Зношені в посадочних місцях підшипників валики шестерень замінюють новими, рідше відновлюють. Валики виготовляють зі сталі 20Х, цементують на глибину до 1,2 мм і гартують до твердості HRС 60-62. Шейки валів, які є поверхнями кочення голок, ретельно шліфують і доводять до шорсткості R а = 0,10 мкм. Опорні валики голчастих підшипників відновлюють або замінюють новими. При відновленні опорних втулок їх зношені торці шліфують для усунення слідів зносу. Після шліфування торців необхідно відновити канавки для проходу масла між зубами. Отвори опорних втулок расшліфовивают до діаметра, необхідного для установки найближчого за розміром стандартного голчастого підшипника, враховуючи при цьому діаметр шийки відновленого або заміненого валика.

Для забезпечення нормальної роботи шестерень насоса Sauer-Sundstrand опорні втулки шліфуються попарно в один розмір, при цьому паралельність торців повинна бути в межах 0,01 мм. Биття зовнішньої циліндричної поверхні втулки щодо осі її отвори допускається до 0,01 мм, а биття торців щодо осі отвору на найбільшому діаметрі має бути не більше 0,01 мм. Дотримання цих умов гарантує відсутність защемлення шестерень при малих торцевих зазорах. Після відновлення або заміни шестерень і опорних втулок визначається їх загальна ширина. З урахуванням цього розміру шліфують один з торців корпусу, щоб довжина посадочного отвору в корпусі (розмір А, малюнок) була на 0,06-0,08 мм більше загального розміру по ширині шестерні і двох опорних втулок. При шліфуванні корпусу непаралельність його торців повинна бути забезпечена в межах 0,01-0,02 мм. Рівномірність і величина забезпеченого торцевого зазору між шестернями і торцями втулок є основним критерієм якості ремонту насоса Sauer-Sundstrand. В окремих випадках необхідний торцевої зазор може бути забезпечений за допомогою прокладок з фольги, які встановлюються між торцями корпусу і фланцями. Однак цей метод регулювання недостатньо надійний і рекомендується тільки в окремих випадках до чергового планового ремонту шестеренчатого насоса Sauer-SundstrandДля нормальної роботи насоса необхідно, щоб торець бурту втулки 6 (див. малюнок) по всій поверхні прилягав до грундбуксе 7. При ремонті грундбуксу шліфують по площині до усунення слідів зносу. Торець бурту втулки теж шліфують, витримуючи перпендикулярність торця до осі отвору втулки; биття торця не повинно перевищувати 0,01 мм.

Збірка і випробування шестеренчатих насосів Sauer-Sundstrand
Перед складанням всі деталі ремонтного насоса Sauer-Sundstrand необхідно промити в гасі і змастити тонким шаром мінерального масла, а голчасті підшипники промити в бензині і змастити солідолом. Площині корпусу, кришок і втулок не повинні мати забоїн і подряпин. Збірку насоса Sauer-Sundstrand необхідно вести так, щоб зношена внутрішня поверхня корпусу була з боку отвору всмоктування. Тобто зліва, якщо дивитися з боку приводного вала, а дренажні канали на втулках були виведені в ту ж сторону.

Щоб уникнути затиску і перекосу валів і шестерень гвинти кріплення фланців необхідно загортати поперемінно і до відмови, при цьому легкість обертання валиків перевіряють від руки. Відремонтований насос Sauer-Sundstrand випробовують на спеціальному стенді для визначення продуктивності і об'ємного коефіцієнта корисної дії (К. К. Д.). Об'ємний к. П. Д. Є відношення продуктивності насоса Sauer-Sundstrand при певному тиску до його ж продуктивності без тиску. Він характеризує якість ремонту насоса Sauer-Sundstrand. Чим точніше і з меншими зазорами виготовлені сполучаються деталі, тим менше внутрішні витоку в насосі і тим більше значення об'ємного К. К. Д.

Ремонт гидронасосов Sundstrand. Ремонт гидромоторов Sundstrand

Насосы дозаторы Sauer-Danfoss

Ремонт гидронасосов Sauer-Danfoss. Ремонт гидромоторов Sauer-Danfoss

Героторные гидронасосы Sauer-Danfoss OMS, OMP, OMT, OMR, OMV, EPMV

Ремонт гидромоторов SAUER DANFOSS, Ремонт гидронасосов SAUER DANFOSS

Гідромотори та гідронасоси Sauer-Danfoss

Ремонт ГСТ гидростатической трансмиссии John Deere, Claas, New Holland, Caterpillar, Linde, Rexroth, Bosch, Parker, Vickers, Eaton, Sauer

Ремонт насосов-дозаторов Sauer-Danfoss, Ремонт гидрорулей Sauer-Danfoss

Ремонт гидравлических насосов EATON

Ремонт КПП коробок переключения передач John Deere (Джон Дир)

Ремонт гидронасоса 310.3.112.03.06, Ремонт гидромотора 310.3.112.03.06

Ремонт гидромоторов хода на катки Bomag, Bobcat, Dunapac, Hamm, Wacker, CAT, Case

Ремонт гидронасоса Bosch-Rexroth AZPF

Ремонт насоса-дозатора CASE, Ремонт гидроруля CASE

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить