Ремонт двигателей СМД
Ремонт двигателей СМД в Украине (097)056-05-93
Ремонт двигунів СМД. Більш потужні турбовані моделі СМД-17Н, СМД-18Н також призначені для тракторної техніки. Останнім часом часто можна зустріти двигун СМД-18Н на екскаваторах різних моделей. Моделі СМД-19, СМД-21, СМД-22, СМД-23 - дизелі, призначені для комбайнової техніки. Ними комплектують відоту «Ниву», комбайни «Дон-1200», «Єнісей», «Сибіряк». Дизель СМД-24 встановлюється на машину польову універсальну МПУ-150. Більш висока частота обертання колінчастого вала до 2000 об / хв і застосування турбонаддува дозволяють досягти потужності 120-130кВт в дизелях СМД-19/24. 4-циліндрові рядні дизелі СМД можуть мати потужність від 60кВт до 130кВт. Серед них є турбовані і нетурбірованних моделі, моділі зі стартером і з пусковим двигуном. Рядна четвірка СМД створена ще в 50-х роках, проте сьогодні важко знайти такий же витривалий і непріходлівий двигун. Нетурбірованних дизелі, такі як СМД-14, СМД-15 і більш потужний СМД-17 призначені для тракторної техніки, ними комплектували трактора серії ДТ і лісогосподарські трактори. Сьогодні часто можна зустріти ці двигуни на на катерах, моторних човнах. У радянській час ці двигуни були випущені в великому обсязі, тому навіть не дивлячись на відсутність заводу-виготовлювача, проблем із запасними частинами або ремонтним фондом не виникає. Деякі деталі до цих двигунів випускаються іншими заводами, наприклад ЛЗКВ випускає колінчаті вали СМД-18/20.
6-циліндровий рядні двигуни СМД-31 (СМД-31А, СМД-31.01, СМД-31Б) по праву вважаються відмінним рішенням для комбайнової техніки. Висока потужність до 217 кВТ (в моделі СМД-31Б) досягається застосуванням наддуву з проміжним охолодженням наддувочного повітря. У більш потужної моделі СМД-31Б використовується турбокомпресор ТКР 11, в моделях СМД-31А і СМД-31.01 встановлюють ТКР 8,5. Виняткову надійність двигунів СМД-31 в складних польових умовах забезпечує раціональна конструкція камери згоряння і поршня, комбінована система змащення, 3-ступінчасті очищувачі повітря. При грамотній збірці і регулярному ТО двигуни СМД-31 не вимагають капремонту або інших втручань на протязі 3-4 років роботи. Такі якості зумовили велику популярність двигунів СМД-31 для комбпйновой техніки. Ними комплектують різні «Дони» - в першу чергу Дон-1500А, Дон-680, Дон-Ротор. Також двигунами СМД-31 комплектують УЕС Полісся-250.
V-подібні 6 циліндрові двигуни СМД представлені моделями СМД-60, СМД-61, СМД-62, СМД-63, СМД-64, СМД-65, СМД-66 а також більш потужними СМД-72, СМД-73. У двигунах СМД-60 / СМД66 застосований турбонаддув, а в двигунах СМД-72/73 потужність турбонаддува посилена за рахунок проміжного охолодження наддувочного повітря. Завдяки цього двигуни СМД-72/73 досягають потужності до 150 кВт, в той час як потужність дизелів СМД- 60/66 лежить в межах 110-125 кВт. Застосовуються дизелі СМД-60/72 в основному на тракторної техніки і комбайнах. Двигунами СМД-60 / СМД66 комблуктуют трактора ХТЗ серії «Т»: Т-150, Т-153, Т-157, Т-150К, Т-151К і Т-158, тракторДТ-175с. Також дизелі СМД-60/66 популярні для комбайна СК-6 «Колос», машини МУК- 1,8. Дизелі СМД-72/73 знаходять в основному застосування на комбайнах: комбайни КСК-100, КСГ-Ф-70 і КСКУ-6.
Ремонт импортных двигателей в Украине
Ремонт двигателя Detroit Diesel